Черкаська обл. м. Умань вул. Незалежності 1 тел. 04744 5-27-49 E-mail: centrallibrary19@gmail.com Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100022528305437

середу, 15 лютого 2023 р.

 

Про любов і не тільки…

Я просто жінка. Просто жінка я.

П’ять букв у слові – ну куди простіше?

Я ніжна, я кохана, я твоя,

Я та, яка на світі найрідніша.

     Цими рядками авторського вірша уманська поетеса Софія Кримовська розпочала свій творчий вечір «Про любов і не тільки…», який пройшов 14 лютого до Дня святого Валентина.

     Поціновувачі високої поезії, що зібралися в читальній залі нашої бібліотеки, мали можливість насолодитися творчістю пані Софії, яка є яскравою, талановитою поетесою сучасності та впустила кожного небайдужого у свій світ, у свою душу, у своє середовище існування і творення. Вона різна у кожному вірші, вона постійна у позитивному сприйнятті оточуючого всесвіту.

     Софія заворожує оточуючих своєю поезією, передає свої почуття, які кожен слухач інтерпретує по-своєму. «Співавтор кожного мого вірша – це слухач», - каже поетеса.

     Твори, які прозвучали на заході, були не тільки про любов. За словами самої авторки, вона пише соціально-побутові, міські, вуличні, іронічні, жіночі вірші, які пішли в люди. Тому ми насолодилися різноплановістю творчості Софії в повну міру.

     Не оминула поетеса і тему війни, яка є болючою для кожного українця. Вірш про знищення ворогом Маріуполя викликав на очах сльози в кожного. «Місто, розіпяте на хресті, на пекло подібне нині».

     Але ми вистоїмо, переможемо!

     Софія всі кошти, які отримала від продажу своїх книг на творчому вечорі, перерахує на потреби Збройних Сил України!







Немає коментарів:

Дописати коментар