Черкаська обл. м. Умань вул. Незалежності 1 тел. 04744 5-27-49 E-mail: centrallibrary19@gmail.com Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100022528305437

суботу, 7 серпня 2021 р.

Інформаційний відеоогляд "Суровцова Н. В. – незламна патріотка України"


Мене звуть тридцять сім. 
Я ще марю так часто о тім та о сім, 
Я була молодою, як інші дівчата,
Був у мене і дім, була рідная хата… 
Та розвіялось все, розлетілось мов дим… 
Мене звуть тридцять сім.
Чарівниця лиха той навіяла сон.
Ні, не вірю в примару з північних сторон!
Усміхнеться ще сонце, повернеться мрія,
Називатимуть знов мене люди Надія!..

Надія Суровцова
Ярославський політізолятор
1929р. 


     2021 рік – рік найбільш визначних дат для України. Кожна з них має важливу та незабутню історичну цінність. В цьому році на державному рівні відзначається 30-річчя незалежності України.
     Наш народ пройшов довгий і непростий шлях до творення своєї держави. Ми завжди пам’ятаємо та шануємо тих, хто боровся за свободу Батьківщини. Яскравим прикладом такої боротьби є жінка багатогранного таланту, громадсько-політична діячка, провісник, історик, публіцист Надія Віталіївна  Суровцова.  В березні цього року виповнилось 125 років з дня її народження. 
     Запрошуємо всіх бажаючих завітати до  Уманської центральної біблітеки для дорослих, щоб прочитати найцінніші  книги Надії Суровцової "Спогади" та "Листи". 
     До  Вашої уваги інформаційний відеоогляд "Н. В. Суровцова - незламна патріотка України".  






Немає коментарів:

Дописати коментар