Черкаська обл. м. Умань вул. Незалежності 1 тел. 04744 5-27-49 E-mail: centrallibrary19@gmail.com Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100022528305437

середу, 16 грудня 2020 р.

 

Вплив шкідливих звичок на здоров’я молоді

Єдина краса, яку я знаю, - це здоров’я». 

(Генріх Гейне)

17 грудня в  приміщенні Центральної бібліотеки для дорослих експонується виставка-застереження «Вплив шкідливих звичок на здоров’я молоді» .

 Шкідливі звички не тільки впливають на життя і здоров’я молоді, але приносять біль і нестерпні муки рідним та близьким, впливають на здоров’я та життя майбутніх поколінь.

 Здоровий спосіб життя, заняття спортом, уміння розважатися та мати власні приємні звички – надає великі можливості для розвитку особистості, уміння знайти свій шлях у житті та бути здоровим і активним.

Запрошуємо всіх бажаючих ознайомитись з матеріалами цієї виставки-застереження.




 



Немає коментарів:

Дописати коментар